Darbo vizitas Prancūzijoje

slaidas1
slaidas2
slaidas3
slaidas4
slaidas5
slaidas6
slaidas7
slaidas8
slaidas9
slaidas10
slaidas11
slaidas12
slaidas13
slaidas14
slaidas15
slaidas16
slaidas17
slaidas18
slaidas19

Darbo vizitas Prancūzijoje

Š.m. lapkričio 28 - gruodžio 5 dienomis Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazijos mokytojos metodininkės Irina Valkavičienė ir Galina Denisova kartu su kitais Lietuvos mokytojais dalyvavo darbo stebėjimo vizite Paryžiuje, kurį organizavo mokymų centras Eurl Aristote.

paryziuje

 

Šis darbo stebėjimo vizitas buvo finansuotas Erasmus+ programos lėšomis, Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazijai laimėjus Erasmus+ akreditaciją bendrajame ugdyme 2022-2027 metams.

Priimančiosios organizacijos Eurl Aristote direktorė, Sorbonos universiteto dėstytoja dr. Giedrė Cibulskaitė-Veršinskienė supažindino su Prancūzijos švietimo sistema, bendrojo ugdymo programomis, inovatyviais mokymo metodais.

Susipažinome su mokymo bazėmis, mokymo programomis, mokinių motyvacijos skatinimu. Bendravome su lankomų įstaigų administracija, profesijos mokytojais – Prancūzijoje vadinamais „profesijos formuotojais“, kitais atsakingais darbuotojais, taip pat bendravome su besimokančiaisiais tose įstaigose, stebėjome praktinio mokymo užsiėmimus.

Įdomu buvo sužinoti, kad Prancūzijos Respublika investuoja į visų savo piliečių mokymąsi visą gyvenimą, paslaugas teikia visiems dirbantiems ir nedirbantiems žmonėms. Pažymėtina, kad Prancūzijoje net apie 20% gyventojų dalyvauja mokymosi visą gyvenimą veiklose – tai yra beveik dvigubai daugiau nei ES vidurkis.

Aplankėme viešbučių ir restoranų profesinį licėjų Lycée Belliard, stebėjome mokinių praktinius mokymus.

Mokytojai lankėsi Emile Zola mokykloje, kurioje dirbama pagal institucinės pedagogikos principus. Mokykla turi savo įstatymus, klasės taisykles, įkūrusi savo valiutą, leidžia mokyklos laikraštį, turi Gutenbergo spaustuvę. Emile Zola mokykla nuolat dalinasi gerąją patirtimi su Lietuvos mokyklomis. Institucinės pedagogikos metodų taikymas ne tik sumažina patyčias, bet anot mokinių, padeda sukurti „laisvesnį“ santykį su mokytoju, paremtą ne hierarchiniu principu, nes patys mokiniai užduoda klausimus, iškelia problemas ir ieško sprendimų, o mokytojas atlieka tik stebėtojo vaidmenį.

Kadangi vizitas vyko kultūros ir meno sostinėje Paryžiuje, buvo aplankyti tokie kultūros objektai kaip Paryžiaus miesto simboliai –Luvro muziejus, Eifelio bokštas, Triumfo arka, Versalio rūmai bei kitos lankytinos vietos.

Darbo stebėjimo vizitas Prancūzijoje buvo labai intensyvus, įspūdingas bei darbingas. Mūsų darbas ir pastangos buvo gražiai įvertintos - gavome Europass dokumentus bei priimančiosios įstaigos sertifikatus. Erasmus+ programos mobilumo veiklos - tai puiki galimybė gilinti žinias ir įgyti naujos profesinės patirties.

paryziuje.jpgparyziuje1.jpgparyziuje2.jpgparyziuje3.jpgparyziuje4.jpgparyziuje6.jpg

Galina Denisova, Irina Valkavičienė

Prisijungę

Dabar svetainėje vienas svečias ir narių nėra

Prisijungti