“Introduction to the Finnish Education Model”

slaidas1
slaidas2
slaidas3
slaidas4
slaidas5
slaidas6
slaidas7
slaidas8
slaidas9
slaidas10
slaidas11
slaidas12
slaidas13
slaidas14
slaidas15
slaidas16
slaidas17
slaidas18
slaidas19

“Introduction to the Finnish Education Model”

Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazijos mokytoja metodininkė Inga Mašauskienė kartu su kolegomis iš Latvijos, Portugalijos, Vokietijos, Prancūzijos ir Vengrijos  pagal Erasmus + mobilumo programą lankėsi Suomijos sostinėje Europass Teacher Academy organizuotuose kursuose  “Introduction to the Finnish Education Model”.

Erasmus inga masauskiene

 

“Mokymus vedė suomė Mia Torttila. Lankėmės Alppila Upper Secondary school, kur mus maloniai priėmė mokyklos direktorius Pertti Seppala. Direktorius supažindino su mokyklos mokinių aktyvu, bei leido stebėti pasirinktas pamokas, prieš tai paprašęs netrukdyti savo klausimais mokinių ir mokytojų. Po pamokų stebėjimo mokinių aktyvo ambasadorių būrelio narės Janica, Mizuki, Siiri ir Mia išsamiai atsakinėjo į mūsų klausimus, kurių buvo labai daug. Klausėme ir apie patiekiamus mokykloje valgius, ir apie pamokų vertinimą bei apie namų darbus (o jie pasirodo užduodami) ir apie mokymosi motyvaciją, ir  apie šį ir apie tą…”, - sakė I. Mašauskienė.

Kuo skiriasi mūsų švietimo sistema nuo Suomijos? Mūsų mokyklose mokytojai kuria aktyvius mokymosi uždavinius juos taiko bei naudoja įvairias informacines priemones, prieinamus vadovėlius, internetinius resursus, mokymo ir mokymosi priemones kaip ir kolegos Suomijoje.

Mokiniai smalsūs, aktyvūs, nuolat bandantys pastumti jiems brėžiamas ribas ir Lietuvoje ir Suomijoje. Tik lietuviukai dažniau sau leidžia nebaudžiami praleisti pamokas, mažiau motyvuoti mokytis gyvenimui.

Tuo tarpu Suomijoje gyvenantys paaugliai mokosi gyvenimui (sau), o ne pažymiui, mokytojui ar tėvams. Suomijos mokytojai yra sutelkę dėmesį į mokymą ir yra atsakingi tik už užduočių parinkimą/ kūrimą - pateikimą, bei konsultavimą, vertinimą. Kitų problemų sprendimui mokytojas turi keletą savo komandos narių: spec. pedagogą, mokytojų padėjėjus, socialinius pedagogus.

“Galiu didžiuotis Lietuvoje dirbančiais kolegomis, jų išmone, kantrumu, smalsumu ir entuziazmu, bręstančios asmenybės supratimu. Abiejų šalių švietimo sistemos tikslai yra tie patys, tik žingsniai ir vertinimo kriterijai skiriasi”, - sakė I. Mašauskienė.

Erasmus_Alppila_Upper_Gimnazijoje.jpgErasmus_Alppila_Upper_Gimnazijoje1.jpgErasmus_Europos_mokytoju_delegacija.jpgErasmus_Gaudant_vaiduoklius.jpgErasmus_gimnazijos_pristatymas.jpgErasmus_gimnazijos_pristatymas1.jpgErasmus_inga_masauskiene.jpgErasmus_mokymai_Helsinkyje.jpgErasmus_su_diplomais.jpg

Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazijos informacija

Prisijungę

Dabar svetainėje 64 svečiai ir narių nėra

Prisijungti